Olai sitt hjørne

Ka eg saknar på turen

Eg saknar venner, familie, lekene heime sånn som lego, bilbanene mine, tv og playstation.

Internett saknar eg også. Langrenn sakner eg aller mest og rulleski er også noe eg saknar. Reise på bobil tur med mormor og morfar saknar eg veldig og hyttetur med bestemor og bestefar saknar eg veldig også. Leike med lille Alma saknar eg også, fiske med bestefar i snekken hans saknar eg og reise til kongeparken med mormor og morfar saknar eg også.

08.03.11
Tante Tone, onkel Asbjørn og Alma på besøk.
Tante Tone, onkel Asbjørn og lille Alma kom 20.2.2011 me venta og venta til slutt ringte dei og var klare til å få besøk på hotellet. Da var eg, Karen, og Sina i hundre for da skulle eg få data og jentene nitendo dsi.
Det var kjempe gøy og vere med lille Alma igjen hun var så stor nå i forhold til før. Nå kunne hun snakke nesten heilt rett. Me fekk også sove på hotellet.  Det var gøy .
Dei var med oss på tur med Caspara også. Då fekk dei oppleve litt av Karibia.  I dag er siste dag eg ser dei. Det blir trist.

19.02.11
Domenica var ein ganske fin plass. Me var på ein tur så var kjempe fin. Der fekk me smaka masse frukt.
Guiden fletta også blad fugler til oss. Dei var fine.

22.01.11
På Grenada var Fryd og Occasione. Der var det eit basseng det var litt stort. Sina lærte seg å svømme.
Sprelsk var med oss det var gøy

20.01.11

På Sandy Island var Fryd og Sprelsk med oss. Det var kjempe gøy. Der såg me hummer. Me hadde ein aktvitetsdag. Me konkurerte i å lage den største stein varden og mitt lag vant.

17.01.11
I Carriacou var det ungdomsparty hjå Occasione. Eg fekk vere med. Det var kjempe gøy. Eg fyllte 10 år på Carriacou det var kjempe gøy eg fekk masse fint.
31.12.10
Me låg ved ei brygge men me og 2 andre Norske båter blei kasta ut så me måtte leggje oss med nabo kaien
Der gjekk unger på min alder og hjalp alle. Etter på måtte di få 5 ec. Det var kjempe dumt. Dei satt kanskje 1 time og venta på penger.Det blei bare noen raketter i år på oss men på byen var det fest.

28.12.10
Tobago Cays var mange små øyer med fleire strender. De var kjempe mange skilpadder og iguaner.Me hadde også hummerfest, det var gøy.

24.12.10
Bequia er ein liten by med fleire butikkar og boder
24 desember var det åpning av julegåvar på morgenen. Karen og Sina fekk barnekamera med spill, musikk og filming og eg fekk undervannskamera. Me fekk bare 4 gåver i år men det var greit. Alle ungane på tur kjøpte gåver til kvarandre
På kvelden var det fest og dei store pynta juletre. Eg og Mats klatra og pynta og dei andre henta julepynt. Det blei fest til langt på natt.

15.12.10
St. Vincent var ei stor øy det var der pirates of Carribeen blei spilt inn Kaien som er i begynnelsen på filmen var revet.Det var fint å snorkle der, masse fisk å koralerMe var i ei flaggermus grotte der var det fleire enn 100 flaggermus

10.12.10
Me var framme på mandag me var slitne. Me gjekk på stranda, det er like varmt i vannet som det er på land.
Me slite me varmen men vi har store vifter så me holder oss litt kalde.Me må drikke kjempe mye her ellers kan vi besvime det plager meg.Sina svømmer som ein fisk nå.Eg og pappa og Karen har snorkla mye og me finner konkylier.Me var på ATLANTEREN i 14 døgn. Eg syns synd på dei som er på ARC for di skal vere i alle fall 3 veker ute og på værmelinga skal det vere heilt stille. Det var ein fugl som sov på båten, det var rart.Me fikk en flyvefisk på båten. Sina holdt den.Eg fikk ein fisk, den var syl tynn men lang den smakte godt.Det blei litt lite vind. Eg og pappa snauklipte oss skalla.

21.11.10
Kap Verde Var ein ekkel plass. Det var fattighet over alt. Det var litt skummelt.Me var på eit basseng, det var gøy der.Me var også på besøk til familien til beste vennina til mamma, der fekk me tyggis som ikkje mista smaken. Det var ein kjempe fin dal. Dei laga vin og dyrka grønsaker der.
 Over farten til Kap Verde var lang. Det gjekk 5 døgn. Det var kjedeleg.Me såg massevis av delfiner på vegen

10.11.10
På Tenerife var me i ein dyrepark som hadde spekkhoggere som trikset. Dei tok salto og sånt det var tøft. Eg og Karen blei Våte for dei spruta på oss. Det var og delfiner som heiv folk opp i lufta.

08.11.10
I Puerto Rico er den fineste syden plassen syns eg. Bestefar, bestemor, Mathea og onkel Jan Erik kom. Det var gøy å vere med Mathea igjen. Dei blei med oss til Mogan, det var gøy.Me bada i bassenget på hotellet deira.

02.11.10
På Amfi var me med noen som pappa kjente. Dei budde på eit hotell. Der bada me.Det var eit show om kvelden. Der var det noen kuer som heite Benito og Benita.

15.10.10
Me var først i Las Palmas, der henta me søsken barna mine. Men flyet kom for seint så dei kom ikkje før neste dag.Dei blei me oss til Tenerife for å se på Teide. Der var det kjempe steiner som var av lava.Men dei kunne bare vere ei veke for høstferien.

06.10.10
Over farten til Canari øyene var ikkje så lang. Det tok 2 døgn over. Me såg noen delfiner, men me har sett så mange nå at me ikkje gidder å komme ut for å se på dei.

30.09.10
Me hang bak båten i tau.
Madeira var ei fin øy. Me gjekk opp eit fjell. Der mata Karen 1000 vis av firfirsler. Eg og pappa snorkla og da såg me Doris På Nemo og ein krabbe med rektangel skall. Det var også noen gudiner som var av lava. Det hadde dei blitt av seg sjølv.

27.09.10
Porto Santo var ei øy som lignet på Kardemommeby. Me møtte 5 nye båter der Sprelsk, Aventura, Fanteliv, Harry z og Aries. Eg blei kjent med ei jente og to gutar. Dei heiter Pia, Mats og Martin. Me hadde også ein bakalao fest me dei.Me malte eit bilde på ein vegg.

25.09.10
Me reiste fra Cascais til Porto santo. Det gjekk 3 og ein halv dag. Det gjekk fint. Me såg bare ein delfin og 2 skillpadder.Det var kjempe fin sol opp gang.

19.09.10
Cascais var en tøff by der var det noen aktvitets greier. Eg og Karen klatra 10 meter opp og slengte oss ned ein metall trå. Det var gøy.Sina malte seg i fjeset. Hun var en rosa sommerfugl. Hun ble litt rar

12.09.2010
Nå er vi i Porto i Portogal der er det 38 varmegradar. Eg svetta i hel så me måtte til bake til båten og der satt eg foran viftå på full guffe.Og seinare den dagen var me på stranda.
30.08.2010
Nå er me endeleg til land. Vi er i La Coruna det er i Spania, her er det dritt varmt så me går mest i skyggen. I dag spiste me to iser. Det er gode iser her.
Me  møtte Occasione igjen og eg var med Andreas.

29.08.2010
I dag var det gøy for me såg kval som spruta vann kvalen var større en båten vår.
Det var veldig varmt så alle gjekk i truså.

28.08.2010
Nå har me begynt  med Biscaya. Eg, mamma og pappa har nattevakt
Først eg og Mamma så eg og Pappa.

27.08.10
Me reiste fra Padstow til Falmouth, det gjekk tolv timar.
Mamma sov nesten hele tiden for hun hadde tatt sjø sjuke tabelett . Det tøffeste var at me såg kval Det var ei nise, den minste kvalen som er. Når me kom fram så feirte me bursdagen til Karen. I dag skal eg ver med Bendik. I ettermiddag skal vi reise over Biskcaya, me skal reise i fira dagar til Spania.

25.08.2010
I dag var det drit vær så me reiste til ein park som heiter Eden sammen med fryd gjengen.
Eden var ein park med to store kuplar, ein med regnskog og ein med middelhav's klima. Der såg me mange rare plantar.

24.08.2010
Me er i Padstow igjen det var dumt at vi må te snu men det var litt gøy også for me kunne vær med Bendik.
Eg og Bendik gjekk rundt hele byen, det var gøy.

23.08.10
Padstow
Me er i Padstow me reiste der i fra. Mamma var veldig redd. Mamma spydde tre ganger. Det var fem meter bølger så me måtte snu. Me fekk nye t-skjorter så det sto bloggadressa på og Caspara. Me såg ei sjørøver skute med kanoner, eg og Karen gjekk til angrep. Resten av dagen var me med Fryd og eg var med Bendik.

17.08.10
Søskenbarnet mitt Alma kom på besøk
Me har vært i Dublin i fem dagar nå. Me har hatt det veldig kjekt her pappa har hatt bursdag og heile Rasmussen familien kom. Han fekk myke tøft han fekk ipod touch av mamma, lommabok av meg, øl glas med 40 år på av Sina og kler og gjeste flagg av Karen. dagen etter var me i dyreparken her i Dublin.

Bendik, Karen og Olai
12.08.10
Me kom fra isle of man igår. Nå er me i Dublin. Me hadde ein fin tur over igår men eg var veldig trøtt for eg hadde tatt sjøsjuketabelett. Eg hadde det veldig kjekt i Isle of man for eg traff igjen Bendik på Fryd. Me var inne i båten på kveldene og spilte spøkelsesspillet.Ute hadde vi tikken og gjemsel.

07.08.10
Me reiste fra Campeltown til Isle og man, det var 3 m bølger. Genakeren sleit, me måtte til ein seilmakar og få det reparert.

28.07.10
I dag møtte vi en annen norsk båt Occasione  som skal samme veien, der blei eg  kjent med to guter og ei jente.

27.07.10
Me er i Inverness eg og mamma var på to internet kafèr, me spiste store kaker. Eg kjøpte nye skate sko di var goe. Eg skater mye her. I morgen skal vi sluse til Lock Nes og møte sjøuhyre Nessi.

25.07.10
Me er i Scotland.Me var i Mcduff første natta, der var me i et akvarium. Der var det mange fine fisker

23.07.10
Nå har me reist, me skal til Karibien. me er ennå i Norge,skal til Tananger og hente Mormor og Morfar. Det var trist å reise fra alle vennene mine heime. Spesielt trist var det å reise ifra bestevennen min Sigurd.